Ik stel me maar even voor

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers.
Melvin
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-01-2019 20:52

Ik stel me maar even voor

Bericht door Melvin » 03-01-2019 21:03

Hey mede mp3 rijders, ik ben Melvin uit amsterdam. Ik ben 32 jaar en werk fulltime op kantoor dat gericht is op letselschade. Ik rijd nu iets langer als een jaar een yourban 300 lt. Heerlijk ding, maar wel al best wat meegemaakt. Hoop dat ik ook mensen kan helpen als ze een vraag hebben, en andersom natuurlijk ook. Greetz :D

nummer 5
Berichten: 31
Lid geworden op: 30-12-2018 00:25

Bericht door nummer 5 » 04-01-2019 12:03

Hi Melvin,
Hartelijk welkom op het leuke en leerzame forum en wellicht ook bij de club.
Wens je heel veel veilige km's en zie je misschien de 27e bij de ALV?
Mvr.grt, nummer 5
Never change a winning team

MPeter3
Berichten: 89
Lid geworden op: 14-12-2018 16:34

Bericht door MPeter3 » 04-01-2019 13:21

Welkom hier Melvin.

Supreme81
Berichten: 8
Lid geworden op: 04-01-2019 17:21

Re: Ik stel me maar even voor

Bericht door Supreme81 » 04-01-2019 17:33

Melvin schreef:Hey mede mp3 rijders, ik ben Melvin uit amsterdam. Ik ben 32 jaar en werk fulltime op kantoor dat gericht is op letselschade. Ik rijd nu iets langer als een jaar een yourban 300 lt. Heerlijk ding, maar wel al best wat meegemaakt. Hoop dat ik ook mensen kan helpen als ze een vraag hebben, en andersom natuurlijk ook. Greetz :D
Hallo Melvin.

Ik ben mezelf net aan het oriënteren voor een mp3 Yourban. Erg gave machine.

Edith
Berichten: 43
Lid geworden op: 14-12-2018 18:02

Bericht door Edith » 05-01-2019 19:40

Welkom Melvin,
Het forum staat voor je klaar als je vragen hebt hoor. Dat vinden we leuk :)
Ik kan mij voorstellen dat je in Amsterdam al het een en ander hebt meegmaakt, drukke stad.
Veel plezier nog met de Yourban en wie weet tot ziens!
Voorzitter 2016-2024

dimitrim
Berichten: 6
Lid geworden op: 05-01-2019 18:41

Re: Ik stel me maar even voor

Bericht door dimitrim » 06-01-2019 03:47

Melvin schreef:Hey mede mp3 rijders, ik ben Melvin uit amsterdam. Ik ben 32 jaar en werk fulltime op kantoor dat gericht is op letselschade. Ik rijd nu iets langer als een jaar een yourban 300 lt. Heerlijk ding, maar wel al best wat meegemaakt. Hoop dat ik ook mensen kan helpen als ze een vraag hebben, en andersom natuurlijk ook. Greetz :D
Hi Melvin,

Allereerste de beste wensen en welkom bij de club.
Zelf rijd ik ook op een Yourban 300ie en er rij er bijna dagelijks op door Amsterdam.
Waar in Amsterdam zou ik jou tegen kunnen komen, mij vind je hoofdzakelijk in Zuid, Oost, Buitenveldert en de Watergraafsmeer.

Melvin
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-01-2019 20:52

Bericht door Melvin » 06-01-2019 10:37

Ik dank jullie voor de berichten :D en natuurlijk iedereen de beste wensen.
@nummer5: ik weet nog niet of ik mee kan rijden, maar het lijkt me wel echt heel leuk om te doen. Heb nog nooit met een groep groter dan 10 mensen gereden.

@Supreme81: De yourban is erg compact en wendbaar. Ik heb bewust niet voor de 400 of 500 gekozen ivm de omvang en gewicht. Ik rij door amsterdam bijna overal tussendoor. Er komt ook een nieuwe yourban uit. De mp3 yourban 300lt hpe. Ziet er nog mooier uit en de voorkant lijkt op een fuocco. Laat je niet misleiden als je het particulier koopt, er kan heel veel aan gerommeld zijn of simpelweg gewoon niet veilig. Kijk dus overal heel goed naar en wees kritisch.

@ Edith: het is idd niet altijd even prettig rijden hier. Voordeel is dat auto's wel achter moeten aansluiten en ik ervoor kruip :)

@Dimitrim: haha grappig volgens mij heb ik je eens zien rijden (mat grijze?) Ik kom uit oost, werk in zuid, de kans is dus groot dat ik je voorbij heb zien komen. Mij herken je al aan het geluid, rij met akra zonder dbkiller. Is ook wel nodig voor die fietsers die altijd doof lijken.

dimitrim
Berichten: 6
Lid geworden op: 05-01-2019 18:41

Bericht door dimitrim » 06-01-2019 14:54

Melvin schreef:Ik dank jullie voor de berichten :D en natuurlijk iedereen de beste wensen.
@nummer5: ik weet nog niet of ik mee kan rijden, maar het lijkt me wel echt heel leuk om te doen. Heb nog nooit met een groep groter dan 10 mensen gereden.

@Supreme81: De yourban is erg compact en wendbaar. Ik heb bewust niet voor de 400 of 500 gekozen ivm de omvang en gewicht. Ik rij door amsterdam bijna overal tussendoor. Er komt ook een nieuwe yourban uit. De mp3 yourban 300lt hpe. Ziet er nog mooier uit en de voorkant lijkt op een fuocco. Laat je niet misleiden als je het particulier koopt, er kan heel veel aan gerommeld zijn of simpelweg gewoon niet veilig. Kijk dus overal heel goed naar en wees kritisch.

@ Edith: het is idd niet altijd even prettig rijden hier. Voordeel is dat auto's wel achter moeten aansluiten en ik ervoor kruip :)

@Dimitrim: haha grappig volgens mij heb ik je eens zien rijden (mat grijze?) Ik kom uit oost, werk in zuid, de kans is dus groot dat ik je voorbij heb zien komen. Mij herken je al aan het geluid, rij met akra zonder dbkiller. Is ook wel nodig voor die fietsers die altijd doof lijken.
Lol, maar bijna goed. ;)
Nee mijn Yourban pearl white met blauw en hoog scherm.
Heb er van de week een RVS Giannelli pijp met een Masolli Force Master 2 en Polini 9 rols variateur onder geschroefd.

Nu weer sparen voor polini headset, bestaande uit een nieuwe zuiger met veren, cylinder kop, 4 kleppen met toebehoren en nokkenas.

Welke kleur is van jou?

Melvin
Berichten: 6
Lid geworden op: 03-01-2019 20:52

Bericht door Melvin » 07-01-2019 19:29

Dat klinkt goed :) zal wel veel beter rijden zo? Dat is ook een hele mooie kleur, ik zie ze niet veel. Die van mij is volledig nardo grey.

dimitrim
Berichten: 6
Lid geworden op: 05-01-2019 18:41

Bericht door dimitrim » 08-01-2019 17:40

Rijdt zeker beter.
Motortje loopt mooi rond, pakt zeer goed en loopt zonder diep naar de 100km/u en heb dan nog een flink stuk over.
Het verbruik is gelijk gebleven en bedrijfthemperatuur is iets gezakt.
En door de uitlaat klinkt het met DB killer een stuk zwaarder.
Zonder DB killer zou ik niet willen rijden.

Plaats reactie