volgorde kappen monteren

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Luc_Hoorn
Berichten: 5
Lid geworden op: 30-05-2020 13:51

volgorde kappen monteren

Bericht door Luc_Hoorn » 04-06-2020 11:30

kan het hier nergens op het forum vinden maar misschien dat ik er overheen zoek. De mp3 400 LT ligt volledig uit elkaar, nu is uit elkaar niet het probleem, maar is er een omschrijving waarbij je kan zien welke volgorde je moet aanhouden om de kappen terug te plaatsen? πŸ˜…

BarneyRubble
Berichten: 80
Lid geworden op: 16-01-2019 01:16

Re: volgorde kappen monteren

Bericht door BarneyRubble » 06-06-2020 00:48

Luc_Hoorn schreef: ↑
04-06-2020 11:30
kan het hier nergens op het forum vinden maar misschien dat ik er overheen zoek. De mp3 400 LT ligt volledig uit elkaar, nu is uit elkaar niet het probleem, maar is er een omschrijving waarbij je kan zien welke volgorde je moet aanhouden om de kappen terug te plaatsen? πŸ˜…
Ik denk het niet, daarom maak ik bij demontage altijd eerst een foto van het onderdeel met bijbehorende bouten of moeren voordat ik het loshaal, zodra ik de boel weer ga monteren begin ik weer bij de achterste foto en zo weer naar voren.
Daarnaast heb ik een aparte vliering in de garage gemaakt waar ik alles netjes op volgorde neerleg zodat ik nooit iets kan vergeten.
Binnenkort de Mp3 op de nieuwe heftafel en de hele handremkabel demonteren en dan moeten er echt super veel onderdelen af en hou ik bovenstaande weer netjes aan.

BarneyRubble
Berichten: 80
Lid geworden op: 16-01-2019 01:16

Re: volgorde kappen monteren

Bericht door BarneyRubble » 06-06-2020 00:51

je kan ook de onderdelen tekeningen erbij nemen, dan zie je ook wel een beetje wat een logische volgorde is bij het monteren.

Plaats reactie