Navigatie op Mp3

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
motorhan
Berichten: 20
Lid geworden op: 27-12-2018 19:31

Navigatie op Mp3

Bericht door motorhan » 13-05-2020 18:27

Hallo,
Hoe en op welke manier hebben jullie je navigatie bevestigd graag met foto.

Met vr gr
Han

BromBeer.
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-01-2019 22:15

Re: Navigatie op Mp3

Bericht door BromBeer. » 13-05-2020 21:26

Voor welk type MP3 en bouwjaar ?
Er is wat verschil in de opbouw van de voorkant door de jaren heen geweest waardoor ook de bevestigingsmogelijkheden voor een navigatie anders zijn.

motorhan
Berichten: 20
Lid geworden op: 27-12-2018 19:31

Re: Navigatie op Mp3

Bericht door motorhan » 14-05-2020 11:05

BromBeer. schreef:
13-05-2020 21:26
Voor welk type MP3 en bouwjaar ?
Er is wat verschil in de opbouw van de voorkant door de jaren heen geweest waardoor ook de bevestigingsmogelijkheden voor een navigatie anders zijn.
Bedankt voor je reactie.
Maar ook de oplossing bij een ouder model kan interssant zijn omdat je op dat idee verder kan werken.
Het wordt een nieuwe advanced 2019/2020 of een heel jong gebruikte maar ik wil me vast vooraf zo goed mogelijk voorbereiden dat scheelt na aanschaf een hoop gedoe.
Ik heb begrepen dat de oudere vaker een probleem met de lock functie hebben. In basis kan ik ook zelf wat maken heb ik ook voor de GTS gedaan een steun voor aan de spiegel kost bij Waypoint 150.00 nu zelf een paar stukjes afval aluminium en een paar uur werk. en werkt perfect en misschien kan ik dat hetzelfde maken voorde Mp3.
Ik kwam er wel achter ik had een steun gemaakt voor mijn GTS van 2015 en toen ik die wilde overzetten op de GTS 2019 bleek dat de spiegelstangen dunner waren dus moest ik opnieuw aan de bak. maar dat is ook gelukt.
Maar het lijkt me ook wel mooi om de Navi in het midden bij de Mp3 te bevestigen dan zit ie mooi in het zicht dat lkukt me bij de GTS niet zit nu op de linker spiegel is trillingsvrij en werkt verder prima.

BromBeer.
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-01-2019 22:15

Re: Navigatie op Mp3

Bericht door BromBeer. » 14-05-2020 19:09

Het lukt mij 123 niet om een foto te plaatsten ( dwz dat ik voor dit tijdelijk forum niet de tijd ga nemen om dat uit te zoeken )

Wat ik veel gezien hem is montage met RAM mount componenten.
Bij de oudere modellen kan de voetplaat op het zwarte vlakke gedeelte onder de ruit.
https://www.motoveda.nl/product/accesso ... en-motoren
Er loopt daar een dwarsbalkje met voldoende stevigheid.

Bij de nieuwe modellen vrijwel op dezelfde plek maar dan de schroeven door het dashbord kastje.

De allernieuwste modellen heb ik nog niet mogen aanschouwen weet dus niet of daar wat veranderd is.

Frans/jumper
Berichten: 41
Lid geworden op: 06-01-2019 21:41

Re: Navigatie op Mp3

Bericht door Frans/jumper » 17-05-2020 09:35

Ik heb hem links op het stuur, op het deksel van de rem zeg maar.
(Foto zou ik niet weten hoe het moet hier)

motorhan
Berichten: 20
Lid geworden op: 27-12-2018 19:31

Re: Navigatie op Mp3

Bericht door motorhan » 17-05-2020 14:48

bedankt voor jullie opmerkingen zo'n rammount vind ik niet mooi dus gebruik ik alleen opde fiets op de motor gebruik ik meestal eigen ontwerp en maaksel of als het verkrijgbaar is een origineel speciaal daarvoor gemaakte bevestiging zoals op de BMW Rt zijn wel vaak prijzig maar past altijd perfect en ziet er goed uit.
de spiegelbevestiging die waypoint verkoop voor de vespa harley en piaggio vind ik wl mooi maar wel duur dus dat heb ik zelf ongeveer nagemaakt en werkt perfect trillingsvrij.

BarneyRubble
Berichten: 80
Lid geworden op: 16-01-2019 01:16

Re: Navigatie op Mp3

Bericht door BarneyRubble » 06-06-2020 01:02

BromBeer. schreef:
14-05-2020 19:09
Het lukt mij 123 niet om een foto te plaatsten ( dwz dat ik voor dit tijdelijk forum niet de tijd ga nemen om dat uit te zoeken )

Wat ik veel gezien hem is montage met RAM mount componenten.
Bij de oudere modellen kan de voetplaat op het zwarte vlakke gedeelte onder de ruit.
https://www.motoveda.nl/product/accesso ... en-motoren
Er loopt daar een dwarsbalkje met voldoende stevigheid.

Bij de nieuwe modellen vrijwel op dezelfde plek maar dan de schroeven door het dashbord kastje.

De allernieuwste modellen heb ik nog niet mogen aanschouwen weet dus niet of daar wat veranderd is.
BromBeer. schreef:
14-05-2020 19:09
Het lukt mij 123 niet om een foto te plaatsten ( dwz dat ik voor dit tijdelijk forum niet de tijd ga nemen om dat uit te zoeken )

Wat ik veel gezien hem is montage met RAM mount componenten.
Bij de oudere modellen kan de voetplaat op het zwarte vlakke gedeelte onder de ruit.
https://www.motoveda.nl/product/accesso ... en-motoren
Er loopt daar een dwarsbalkje met voldoende stevigheid.

Bij de nieuwe modellen vrijwel op dezelfde plek maar dan de schroeven door het dashbord kastje.

De allernieuwste modellen heb ik nog niet mogen aanschouwen weet dus niet of daar wat veranderd is.
Brombeer, " dit tijdelijke forum " is inmiddels wel een erg lange tijdelijk geworden, denk je dat we ooit weer een forum krijgen als dat we voor dit " tijdelijke " forum hadden, want goh wat mis ik die.

Plaats reactie