wie o wie kan en wil mij helpen!

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Rauger65
Berichten: 5
Lid geworden op: 07-05-2019 18:52

wie o wie kan en wil mij helpen!

Bericht door Rauger65 » 07-05-2019 19:12

L.S,
Ik woon in Amsterdam, rijd al ruim een jaar op mijn piaggo LT500 heerlijk maar mijd de echte snelwegen, ik heb genoeg ervaring met auto (ruim 40 jr) maar wil graag ook het goede lef hebben op de snelwegen...waar moet ik op letten hoe voeg je in en hoe haal je in, eigenlijk veel... is er iemand die iemand kent met een rijschool in Amsterdam of omgeving?? |Ik rijd er prima op...neem alleen geen enkel risico.. graag uw hulp, Doe het wel op mijn eigen motor...die ken ik inmiddels...

mvg Ronald Valk

Frans/jumper
Berichten: 41
Lid geworden op: 06-01-2019 21:41

Bericht door Frans/jumper » 07-05-2019 22:41

Rijles van een paar uur kan ik zeker aanbevelen, heb ik ook gedaan. Ken Amsterdam alleen niet, dus kan je daar niet aan helpen. ANWB misschien eens informeren?

Rauger65
Berichten: 5
Lid geworden op: 07-05-2019 18:52

Bericht door Rauger65 » 08-05-2019 07:57

ANWB heb ik contact mee gehad die weken alleen met eigen motoren.....!??? Dit i.v.m. met verzekeringen ze hebben geen piaggo's en met "eigen" voertuigen willen ze schijnbaar niet werken was op de site een link naar een rijschool ......ik ga het hoofdkantoor bellen wordt vervolgd...

HHV
Berichten: 27
Lid geworden op: 18-01-2019 21:54

Bericht door HHV » 08-05-2019 10:15

Ik heb sinds vorig jaar een MP3 en heb direct wat rijlessen genomen bij Mart rijopleidingen en trainingen in Zoetermeer. Gewoon op mijn eigen MP3 500. Hij heeft mij heel veel geleerd en bijgebracht in een ochtend. Ga binnenkort weer een herhalingstraining doen bij hem denk ik. Heb inmiddels al ruim 10.000 km gereden met de MP3. Één keer per jaar een opfristraining kan nooit kwaad.

Rauger65
Berichten: 5
Lid geworden op: 07-05-2019 18:52

Bericht door Rauger65 » 08-05-2019 10:22

Ik heb zojuist een email geschreven aan een rijschool in amsterdam even afwachten die staat goed bekend en geeft volgens mij wel aparte lessen...wordt vervolgd tot die tijd mijd ik de echte snelwegen!!
ook een theorieboek besteld waarin alles uitgelegd wordt ook online..dus ik ben letterlijk en figuurlijk op weg.....

hhout
Berichten: 6
Lid geworden op: 28-12-2018 10:12

Motorrijles

Bericht door hhout » 08-05-2019 12:22

Ik herken het probleem helemaal. Ik voelde mezelf ook niet helemaal zeker op mijn MP3. Het gedrag op een motorvoertuig is echt anders als in een auto. Daarom ben ik motorrijlessen gaan nemen. Als alleen een B rijbewijs hebt en wel MP3 wilt rijden, ga dan motorrijlessen nemen voor je eigen veiligheid!
BMW F800GT

hunneman
Berichten: 4
Lid geworden op: 31-05-2021 09:58

Re: wie o wie kan en wil mij helpen!

Bericht door hunneman » 01-06-2021 13:26

Hallo
Ik ben net een nieuw lid .
Ik heb een nieuwe piaggio mp3 500 cc advances nieuw aangeschaft .
Bij motoveda in Ede .
Ik heb ook een uurtje rijles gehad vanaf motoveda in ede met een mp3 van hun .
Bij een nieuwe mp3 krijg je gratis 1 les anders € 50 .
Samen werking met autorij school top in Bennecom .
De heer Erik zeer vriendelijke en rustige man met duidelijke uitleg hoe de mp3 werkt en rijd ..
Heb snel vertrouwen gekregen daar door ook omdat hij vind dat ik het goed deed .
Had er voor de les al op gereden en ook smorgens vroeg om 5 uur op de autobaan toen het rustig was .
Maar met de les voelde ik mij zekerde en ga vooral veel binnen door rijden en in je omgeving om te leren sturen het gevoel krijgen .heb de mp3 nu 1 week en elke dag gereden een uurtje of 2 .voel mij nou al een stuk zekerde en word alleen maar beter .
Succes verder en veeeeel plezier

Groeten peter hunneman uit Apeldoorn

Plaats reactie