Foute kilometerstand

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers.
Plaats reactie
Youto
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-03-2021 06:15

Foute kilometerstand

Bericht door Youto » 18-07-2021 09:50

Hallo allemaal. Via wie is wie zal ik mijzelf in het kort voorstellen. De naam is Youto, 56 jaar oud en woonachtig in Huizen en sinds kort in het bezit van een mp3 lt500 bisuness uit 2012. Al diverse jaren zit ik altijd verlekkerd te kijken wanneer ik een mp3 motor zie rijden en denk dan altijd dat dit ook een leuke machine zal zijn voor mijzelf. Helaas vond en vind ik de mp3 markt, (2de hands in mijn geval), heel erg duur. Maar door een meevallertje had ik ineens wat financiële speling en dacht als ik het nu niet doe komt het er nooit van. Maar met totaal geen ervaring met de mp3 handel heb ik denk ik de miskoop van de maand gedaan. Ik mag waarschijnlijk niet de naam noemen maar een dealer/garage in Doorn. Lang verhaal kort, gekocht in de winter met de gedachte dat ze dan iets goedkoper zouden zijn dan in de zomer. Dus kocht ik de mp3 met bijna 19000 km op de teller. Na de aankoop lees ik ergens hier op dit forum dat er heel veel problemen zijn met teruggedraaide standen. Nu zo'n 2 maanden geleden breng ik mijn mp3 voor een grote beurt en een algehele controle bij een officiële mp3 dealer in Putten en daar begon het. Koppeling kapot, voorveringsysteem kapot, versleten remmen, contactslot kapot, enz. Maar toen men de teller op de mijlenstand zette stond daar ineens 32879 miles, en dus ruim 52000 km ipv. de 19000. De dealer in Doorn is verdwenen, zit volgens mij nu in Lexmond, maar die weten van niks natuurlijk. Verder rijd de mp3 goed maar ik voel me wel in de maling genomen natuurlijk. Heeft er hier iemand een idee of er nog iets aan te doen is. Aangifte bij politie ofzo? Alvast dank voor de eventuele reacties.

Youto
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-03-2021 06:15

Re: Foute kilometerstand

Bericht door Youto » 12-10-2021 08:47

Helaas, drie maanden verder, 73 keer gelezen, nul reacties. Jammer, ik had wel wat meer verwacht van deze site. (club). Okee, ik lees overal de verwijzing naar een nieuwe website maar iedere keer als ik die probeer te openen en/of te activeren komt er op mijn scherm te staan dat mijn toegang geweigerd is omdat er een vermoeden is dat ik spam ben. Ofzo iets. Ook zie ik dan, klik hier om in contact te komen om eea. op te lossen. Ik heb dat een keer of vijf gedaan en hoe bestaat het, nul keren een reactie gehad. Rare situatie. Maar eind van dit verhaal is dat ik met geen mogelijkheid op de nieuwe site terecht kan komen.

Plaats reactie