Appie stelt zich voor:)

Stel jezelf voor aan de andere gebruikers.
Plaats reactie
Appie
Berichten: 13
Lid geworden op: 04-01-2020 11:05

Appie stelt zich voor:)

Bericht door Appie » 23-01-2020 17:54

Ik ben lid geworden op de tourrit van 27-9-2009. Mijn lidnummer was 25. Dat van mijn echtgenote nr.24. Ofschoon (of misschien wel daarom, wie zal het zeggen) ik (kritisch) lid was van de kascommissie, bleek ik (mijn echtgenote ook) begin 2012 ineens door de toenmalige penningmeester "buitengegooid" te zijn omdat ik (zonder enig bericht o.i.d.) mijn contributie niet betaald zou hebben. Als lid van de kascommissie kan de penningmeester (aan het begin van het nieuwe jaar) ook even bellen, al is het maar om te zeggen dat de jaarrekening klaar is voor controle en (en passant) even vragen waarom de contributie niet is betaald. Niets van dat al, dus wij hadden het wel even gehad met deze club.
Wel af en toe blijven volgen wat er speelde en dat is wat je (bijna en helaas) in elke club met vrijwilligers ziet.
Toch kruipt het bloed waar het niet gaan kan, want die Piaggio heb ik nog steeds (ik rij en eigenlijk nooit meer op, maar heb wel steeds zin om het weer te gaan doen) en ik wil graag met enkele liefhebbers deze zomer een rit maken van een paar weken, zoals destijds ook is gemaakt door drie penionados. Stond, met film op de oude website. Daar zet ik wel een apart bericht over op de site.
Dus ik heb me eind december weer aangemeld. Leuk om weer lid te zijn.

Plaats reactie