buitenland reis Horizon

Wil je een tourrit organiseren of ben je benieuwd naar een ander Club Evenement dan kan je hier terecht
Plaats reactie
BromBeer.
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-01-2019 22:15

buitenland reis Horizon

Bericht door BromBeer. » 25-04-2020 21:37

Op de website van Horizon zie ik dat het nog steeds mogelijk is om te boeken.
Wat is de status van deze reis ?
Zijn er mensen die de buitenland reis bij horizon al geboekt hebben ?

Hoe gaan het bestuur en Horizon hier mee om.

gertws
Berichten: 11
Lid geworden op: 28-12-2018 09:34

Re: buitenland reis Horizon

Bericht door gertws » 26-04-2020 09:35

Horizon hanteert de gebruikelijke regels zoals zij deze hebben vastgelegd in hun Algemene Voorwaarden. Dus bij boeking moet je direct een aanbetaling doen, het restant vervolgens een bepaalde periode voor aanvang reis. (iets van 6 weken of zo). Als er twijfel is of de reis door kan gaan of dat je gezien de situatie twijfelt of je überhaupt wel moet gaan, kun je de reis volgens hun annuleringsregels annuleren, wat er de facto op neerkomt dat je tenminste je aanbetaling kwijt bent (aldus persoonlijk ervaring).
Maar ja, zij moeten ook hun brood verdienen.
Hoe deze organisatie er mee omgaat als de reis van overheidswege geen doorgang kan vinden, weet ik niet. Maar mijn advies is dat je beter kunt wachten met boeken tot je 100% zekerheid hebt dat de reis doorgaat. Helaas verwacht ik deze zekerheid voorlopig niet.
Van MP3 naar BMW, het maakt niet uit waarop je rijdt, het is een fantastische hobby

MPeter3
Berichten: 89
Lid geworden op: 14-12-2018 16:34

Re: buitenland reis Horizon

Bericht door MPeter3 » 28-04-2020 12:09

Heb het even opgezocht voor je. En ja ik heb al geboekt. Dus afwachten maar.

Coronavirus update 24-04-2020
24 april 2020

Beste klant,

Naar aanleiding van de persconferentie van dinsdag 21 april 2020 zijn er geen zaken veranderd, reizen tot eind mei 2020 zal niet mogelijk zijn. Ook vliegen met Transavia zal tot 27 mei 2020 niet mogelijk zijn. Wij kunnen naar aanleiding van de volgende berichtgeving rond 13 mei 2020 pas weer bekijken wat er mogelijk is vanaf eind mei. Wanneer je voor 13 mei 2020 de restantbetaling van je reis moet voldoen mag je dit uitstellen (hoeft niet) tot er meer bekend is over je reis.

Heb je een reis of training geboekt met vertrekdatum 27 mei 2020 of later dan gaat deze vooralsnog gewoon door. We houden je via mail en via onze website https://www.horizonmotorreizen.nl/nieuws op de hoogte mocht dit nog wijzigen. Wel willen je er op wijzen dat als je je reis of training na 27 mei 2020 wil annuleren onze algemene voorwaarden gelden welke je hier kunt vinden: https://www.horizonmotorreizen.nl/algemene-voorwaarden

Onze drijfveer is simpel, iedereen gezond houden. Wij wensen je veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.

Team Horizon Motor Reizen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annuleringen
Indien een reisovereenkomst wordt geannuleerd, zijn voor iedere reiziger naast eventueel verschuldigde reserveringskosten de volgende annuleringskosten verschuldigd:

- bij annulering tot de 42ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling;
- bij annulering vanaf de 42ste dag (inclusief) tot de 28ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de 21ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 21ste dag (inclusief) tot de 14de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 14de dag (inclusief) tot de 7de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 95% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 7de dag (inclusief): de volle reissom.

Plaats reactie