Nieuwe website

Heb je iets te melden of wil je iets vragen aan het bestuur dan kan dat hier.
Plaats reactie
Youto
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-03-2021 06:15

Nieuwe website

Bericht door Youto » 06-09-2021 02:18

Op dit forum lees ik al geruime tijd dat er een nieuwe website en forum site is. Ik heb inmiddels vele pogingen gedaan om daar terecht te komen. Ik open hier de melding van de nieuwe site, klik daarop, en klik dan op de link en kom op de nieuwe site. Maar vanaf hier gaat het iedere keer fout. Ik heb gelezen dat inloggen met mijn bestaande account niet kan en dat er een nieuw account aangemaakt moet worden. Ik klik op registreren, vul mijn gegevens in en dan komt er een scherm met de tekst dat de toegang geweigerd is, dat er veel spammers zijn, dat ik kan aangeven dat ik geen spammer ben, maar wat ik ook probeer, ik kan geen account aanmaken, op geen enkele manier. Volgens jullie ben ik spam. Zelfs met een ander emailadres enzo komt er weer de melding dat ik spam ben en dat ik geen toegang heb tot het aanmaken van een account. Wat doe ik, of jullie, fout?

MAKSOR
Berichten: 130
Lid geworden op: 28-12-2018 16:53

Re: Nieuwe website

Bericht door MAKSOR » 18-09-2021 21:56

heb je vraag geplaatst op het andere forum krijg er alleen geen reactie op
Gilera Fuoco 500ie Work in progress 2013..
Piaggio X9 500 SL 2014...

The only why about me is the way that i walk . A perfect body with a perfect face. Ahum
www.maksor-scooterparts.com

Dr Pulley en Quadro dealer

Youto
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-03-2021 06:15

Re: Nieuwe website

Bericht door Youto » 02-11-2021 02:03

Okee, Maksor. Dank voor je medewerking. Inmiddels kan ik via google search wel op de nieuwe site komen maar aanmelden en/of inloggen lukt nog steeds niet. Op één of andere manier denkt iets of iemand dat ik spam ben. Raar maar vooral jammer.

Plaats reactie