naams verandering club

Heb je iets te melden of wil je iets vragen aan het bestuur dan kan dat hier.
MAKSOR
Berichten: 130
Lid geworden op: 28-12-2018 16:53

naams verandering club

Bericht door MAKSOR » 16-12-2019 21:51

Mij is ten ore gekomen dat "het bestuur" opteert voor een naam verandering van de club
ook al ben ik geen lid meer, dit omdat ik mij niet meer welkom voel , blijf ik mij wel aan eerdere gemaakte afspraken houden, die ik met het oude bestuur gemaakt heb.

Mochten jullie dit doen verlochenen jullie je afkomst en persoonlijk vind ik het niet gepast tegenover de oud oprichters van de mp3club nederland

Dat wilde ik voornamelijk kwijt
Gilera Fuoco 500ie Work in progress 2013..
Piaggio X9 500 SL 2014...

The only why about me is the way that i walk . A perfect body with a perfect face. Ahum
www.maksor-scooterparts.com

Dr Pulley en Quadro dealer

Frans/jumper
Berichten: 41
Lid geworden op: 06-01-2019 21:41

Re: naams verandering club

Bericht door Frans/jumper » 17-12-2019 16:13

Ik weet dus niet wat te doen, lid blijven van de Piaggio MP3 club of lidmaatschap opzeggen omdat de naam veranderd? Maar moet wel nu beslissen.

Empeetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 28-12-2018 22:01

Re: naams verandering club

Bericht door Empeetje » 17-12-2019 19:49

@Maksor, met de "oude politiek" had ik ook de afspraak dat ik met 65 jaar met pensioen mocht gaan. Maar de huidige politiek heeft anders beslist en hebben hiermee mijn toekomst verloochent. Het is niet anders, de tijden veranderen en je kunt er tegen in gaan of meebewegen. Ik opteer voor het laatste en ga er ook hiervan uit dat de club wil meebewegen om haar bestaansrecht veilig te stellen.

MAKSOR
Berichten: 130
Lid geworden op: 28-12-2018 16:53

Re: naams verandering club

Bericht door MAKSOR » 17-12-2019 22:41

Dit is geen politieke partij waar al sinds vorige eeuw van bekend is dat je ze niet kan vertrouwen

De Vespa club veranderd haar naam ook niet in "de scooterclub" om meer leden te krijgen nieuwe aanwas komt er vanzelf weer

Welk bestaan recht heeft de club nog ???
Profesionel een forum laten maken wat nu al meer als een jaar duurt
ik laat een webshop bouwen met 10.000 + artikelen momenteel en daar wordt 3 maanden voor uit getrokken

Sorry Noud maar de meeste Quadro rijders wil je er niet bij hebben kijk in het westen wat er daar gebeurt hoeveel er plat gereden worden krijg je de zelfde taferelen als met de gesponserde Piaggio rit van uit beneden leeuwen waar rijders niet het geduld hadden om te wachten totdat de veerpont helemaal aan gemeerd was en andere het water in duwde

de Tricity zie ik nog niet zo snel een hit worden heeft meer te maken met het feit dat de yamaha dealers nog met de 125cc in hun maag zitten de kymco blijft een concept.

Sorry Edit maar dit zou Erik nooit gewild hebben
Gilera Fuoco 500ie Work in progress 2013..
Piaggio X9 500 SL 2014...

The only why about me is the way that i walk . A perfect body with a perfect face. Ahum
www.maksor-scooterparts.com

Dr Pulley en Quadro dealer

Empeetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 28-12-2018 22:01

Re: naams verandering club

Bericht door Empeetje » 18-12-2019 07:17

Ik ben het ook niet altijd eens met lopende zaken maar ik vind het nogal stuitend om mensen, die ons zijn ontvallen, te gebruiken in een discussie.
Verder, je hebt niet betaald en bent dus ook geen lid en hebt ook daarom geen invloed. Laat de club met rust a.u.b.!!

Frans/jumper
Berichten: 41
Lid geworden op: 06-01-2019 21:41

Re: naams verandering club

Bericht door Frans/jumper » 18-12-2019 09:36

Tijdens het 10 jarig jubileumfeest deed een vertegenwoordiger van Piaggio Nederland nog een mooi woord over de club, nog geen halfjaar later ga je de naam van een club mogelijk veranderen? Dit terwijl er nog steeds MP 3's geproduceerd worden? Waarom????

MAKSOR
Berichten: 130
Lid geworden op: 28-12-2018 16:53

Re: naams verandering club

Bericht door MAKSOR » 18-12-2019 16:54

Empeetje dit is gewoon een open forum hoor ik mag gewoon ergens op reageren, en als klanten het er met mij over hebben en ze mij er over aanspreken.

En nee ik ben geen lid meer omdat zo als ik eerder gepost heb mij niet meer welkom te voelen omdat er zonder overleg mijn onderschrift verwijderd wordt en delen van posted /berichten met een schoonmaak actie en meer van dat soort geintjes

ik heb geholpen om het oude forum groter te maken met het delen van kennis, je weet niet half hoe vaak ik gebeld wordt, daar mag je ook wel een beetje respect voor tonen ipv van zo'n opmerking "laat de club met rust " ik ben nog 1 van de weinigen van de oude garde die hier nog zit
Gilera Fuoco 500ie Work in progress 2013..
Piaggio X9 500 SL 2014...

The only why about me is the way that i walk . A perfect body with a perfect face. Ahum
www.maksor-scooterparts.com

Dr Pulley en Quadro dealer

Empeetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 28-12-2018 22:01

Re: naams verandering club

Bericht door Empeetje » 18-12-2019 17:41

Beste Maksor, helemaal prima hoor!

Edith
Berichten: 43
Lid geworden op: 14-12-2018 18:02

Re: naams verandering club

Bericht door Edith » 18-12-2019 19:04

Het bestuur merkt dat een mogelijke naamswijziging erg leeft en de verbondenheid met de Piaggio MP3 Club Nederland groot is. Dat is eigenlijk wel heel mooi om te mogen constateren.
De peiling die onder leden is gedaan, is de opvolging van een vraag die twee keer op de ALV aan het bestuur gesteld is. Dit is dus geen initiatief van het bestuur.

Het is uiteindelijk aan de ALV om te beslissen
a. of er een naamswijziging komt
b. indien die er komt, wat de nieuwe naam wordt.

Ik hoop dat één en ander wat meer in perspectief gezet is.
Voorzitter 2016-2024

Frans/jumper
Berichten: 41
Lid geworden op: 06-01-2019 21:41

Re: naams verandering club

Bericht door Frans/jumper » 18-12-2019 22:45

Edith schreef:
18-12-2019 19:04
Het bestuur merkt dat een mogelijke naamswijziging erg leeft en de verbondenheid met de Piaggio MP3 Club Nederland groot is. Dat is eigenlijk wel heel mooi om te mogen constateren.
De peiling die onder leden is gedaan, is de opvolging van een vraag die twee keer op de ALV aan het bestuur gesteld is. Dit is dus geen initiatief van het bestuur.

Het is uiteindelijk aan de ALV om te beslissen
a. of er een naamswijziging komt
b. indien die er komt, wat de nieuwe naam wordt.

Ik hoop dat één en ander wat meer in perspectief gezet is.
Moet nu mijn lidmaatschap geld betalen terwijl ik nog niet weet of de naam veranderd en als het wel zo is wat het dan gaat worden?

Ik wil lid zijn van de Piaggio MP3 club en niet van één of andere motor (scooter) club.

Plaats reactie