Wil graag de geïntegreerde knipperlichten zowel voor en achter samen met de uit stekende knipperledjes combineren

Alles op elektronisch gebied, accu, startmotor, dynamo, lichten, bedrading, etc.
Plaats reactie
BarneyRubble
Berichten: 80
Lid geworden op: 16-01-2019 01:16

Wil graag de geïntegreerde knipperlichten zowel voor en achter samen met de uit stekende knipperledjes combineren

Bericht door BarneyRubble » 15-04-2021 20:31

Ik wil graag de geïntegreerde knipperlichten voor en achter samen met de uit-stekende led knipperlichten combineren, als dit uiteraard mogelijk is.
Ik vindt het vooral overdag met veel zonlicht toch net even beter zichtbaar voor het overige verkeer dan nu alleen de erg kleine ledlampjes.

Ik zou graag weten of dit mogelijk is ( niet of het mag ) en of iemand hier een manual voor heeft, zoja dan wil ik het toch graag is proberen.

Zou het geweldig vinden of iemand hier op dit nog kranige forum de moeite wil nemen mij hierbij te helpen .

Het gaat in dit geval over een Mp3 300lt sport uit December 2010.

Bij voorbaat dus mijn zeer grote dank.

Mvg, Barney

MAKSOR
Berichten: 130
Lid geworden op: 28-12-2018 16:53

Re: Wil graag de geïntegreerde knipperlichten zowel voor en achter samen met de uit stekende knipperledjes combineren

Bericht door MAKSOR » 16-04-2021 00:03

dat is mogelijk afhankelijk van het modeljaar heb je achter misschien andere units nodig en voor de extra knipperlichten van de RL

De knipperlichten achter waren ingebouwd bij de achterlichten waar bij het bovenste deel blank is en de versie waarbij er een blank rechthoek in zit
Gilera Fuoco 500ie Work in progress 2013..
Piaggio X9 500 SL 2014...

The only why about me is the way that i walk . A perfect body with a perfect face. Ahum
www.maksor-scooterparts.com

Dr Pulley en Quadro dealer

BarneyRubble
Berichten: 80
Lid geworden op: 16-01-2019 01:16

Re: Wil graag de geïntegreerde knipperlichten zowel voor en achter samen met de uit stekende knipperledjes combineren

Bericht door BarneyRubble » 16-04-2021 18:57

Maksor, ontzettend bedankt voor je ( snelle ) reactie.
Ik waardeer dit zeer.
Ik heb gelijk foto's voor je gemaakt zodat je kan zien welke units ik nu voor en achter heb.
Ben benieuwd wat voor mijn oudje nog mogelijk is.
Hoor het graag,
Groeten Barney

Ik probeer al een poos om via mijn telefoon foto's te uploaden maar ze komen nog steeds niet in beeld.
Ik doe me best ze snel te uploaden.

MAKSOR
Berichten: 130
Lid geworden op: 28-12-2018 16:53

Re: Wil graag de geïntegreerde knipperlichten zowel voor en achter samen met de uit stekende knipperledjes combineren

Bericht door MAKSOR » 17-04-2021 00:10

niet mogelijk bij deze Afbeelding
wel mogelijk bij deze Afbeelding

en voor heb je dit nodig Afbeelding

De oude van Erik
Gilera Fuoco 500ie Work in progress 2013..
Piaggio X9 500 SL 2014...

The only why about me is the way that i walk . A perfect body with a perfect face. Ahum
www.maksor-scooterparts.com

Dr Pulley en Quadro dealer

BarneyRubble
Berichten: 80
Lid geworden op: 16-01-2019 01:16

Re: Wil graag de geïntegreerde knipperlichten zowel voor en achter samen met de uit stekende knipperledjes combineren

Bericht door BarneyRubble » 17-04-2021 00:36

#Maksor, ik heb op de computer de foto's maar toegevoegd,
Dit zijn de units van mijn mp3 waar ik graag de geïntegreerde lampen van wil gaan gebruiken.
Wil jij voor me kijken of het daarmee mogelijk is, volgens jou foto's zou het aan de voorkant moeten lukken want die zijn volgens mij hetzelfde als de voorkant van 1 van jou foto's.
Zie graag jou weer reactie weer,
Bij voorbaat weer mijn dank,
mvg, Eric

ik geef het maar op, zelfs via de computer zijn mijn foto's niet te uploaden.
kan iemand me zeggen wat er toch weer mis gaat, ik doe het zoals het normaal zou moeten lukken, ben echt geen leek maar de foto's komen er niet op.

BarneyRubble
Berichten: 80
Lid geworden op: 16-01-2019 01:16

Re: Wil graag de geïntegreerde knipperlichten zowel voor en achter samen met de uit stekende knipperledjes combineren

Bericht door BarneyRubble » 19-04-2021 21:56

ik probeer het nu via de foto's in dit venster te slepen, hopelijk zijn ze nu wel zichtbaar.
Lukt dus ook niet, wat een gedoe zeg.

Plaats reactie