achterlichten piaggo LT500

Alles op elektronisch gebied, accu, startmotor, dynamo, lichten, bedrading, etc.
Plaats reactie
Rauger65
Berichten: 5
Lid geworden op: 07-05-2019 18:52

achterlichten piaggo LT500

Bericht door Rauger65 » 21-06-2020 18:33

geacht panelleden, kan iemand mij misschien helpen....? Er werd mij verteld dat er tijdens het rijden, ze reden achter mij, maar een rode lamp brand op de achterkant van mijn Piaggo.LT 500......!!??? Remlichten werken achter werken prima, is dit correct, dit omdat er voor ook maar een lamp brand???? Mochten allebei de lampen branden dan moet er dus een vervangen worden, de vraag is waar kan ik deze laten vervangen, ik denk dat het verstandig is om alles te laten vervangen het schijnt nogal een klus te zijn?? Wie kan mij helpen ik woon in Amsterdam heeft iemand een suggestie??

bij voorbaat dank, groet ronald (Rauger65)

EricenBeaMP3
Berichten: 25
Lid geworden op: 08-01-2019 18:18

Re: achterlichten piaggo LT500

Bericht door EricenBeaMP3 » 22-06-2020 08:36

Onafhankelijk van welk type jij hebt horen beide achterlichten te branden, zo ook de remlichten.
Heb je het model met het achterklepje (ronde achterkant) is het een best klusje als je niet zo handig bent. Doch het is goed zelf te doen. Volgens mij is het een 21/5 W lampje.

Mocht je het nieuwe model hebben (vierkante achterkant) zal je vermoedelijk de unit waar de lamp in zit moeten vervangen.
Heb deze zelf nog niet losgemaakt. Deze heeft LED en vermoedelijk dubbel werkend.
Ook dat is goed zelf te doen.

Voor beide modellen is het een kwestie van logies nadenken en gebruik maken van het goede gereedschap.

Anders info bij Maksor, MotoVeda, Euro Motor.
Groet Eric en Bea

Piaggio MP3 Sport 500 2016-2018 35.000 km (Ingeruild)
Piaggio MP3 Sport 500 2018- heden 14.500 km

Plaats reactie