Rijvaardigheids training

Hier kan iedereen terecht voor een praatje.
Plaats reactie
Edwin_1977
Berichten: 3
Lid geworden op: 30-06-2019 23:13

Rijvaardigheids training

Bericht door Edwin_1977 » 30-07-2019 18:28

Als nieuweling op dit forum en zeker als beginneling wat betreft het rijden op een MP3 zie ik dat je bij aanschaf van een nieuwe MP3 een rijopleiding krijgt aangeboden. Voor een koper van een 2e hands MP3 zie ik echter vrijwel nergens de mogelijkheid ergens (in het noorden van het land bij voorkeur) een rijopleiding te volgen.

Ik heb jaren scooter en brommer ervaring achter de rug maar merk dat de grotere 400cc vooral in bochten en rotondes toch wel even een andere ervaring is. Na de eerste 1.000 km inmiddels begint het wel makkelijker te worden maar een mens is toch nooit te oud iets bij te leren.....

Wellicht voor een motorrijinstructeur een kans om wat extra inkomsten te genereren. Of misschien voor een piaggio club een mogelijk iemand te zoeken die bereid is zulke trainingen te gaan verzorgen mocht daar meer vraag naar zijn....

Zou dus graag in contact komen met mensen die tegen dezelfde "problemen" aanlopen.
En nog liever in contact komen met iemand die zo'n training kan verzorgen.

BromBeer.
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-01-2019 22:15

Re: Rijvaardigheids training

Bericht door BromBeer. » 30-07-2019 23:15

Motoveda verzorgt een opleiding via Tim Rijopleidingen.
Wellicht dat u Tim ook rechtstreeks kunt benaderen.
Beide in Ede wat voor u helaas dan weer niet in het noorden van het land ligt.

.

Frans/jumper
Berichten: 41
Lid geworden op: 06-01-2019 21:41

Re: Rijvaardigheids training

Bericht door Frans/jumper » 31-07-2019 16:18

Zeker verstandig, ik ben gewoon bij een plaatselijke motor instructeur geweest. In het noorden van het land zou ik het niet weten

Plaats reactie